Jag är galen.

Jag har fått flipp.
Jag städar och renoverar som jag vore tokig.

Eftersom vi fick in så mycket av köksprylarna i den nya fina skänken så tömde jag allt ur hyllor och skåp i köket och torkade rent.
Jag diskade alla köksredskap, bestick, burkar och byttor som vi äger och fyllde det tomma skåpet med mat.
Slängde massa mat som stått ett tag som vi aldrig kommer att äta ändå och rensade ur byttor och burkar som saknade lock mm.



Skåpena över kyl och frys var helt överbelamrade med saker.
Det var himla skönt att få rensat ur där och torka av allt.



Så här såg det ut ett tag i mitt kök!

Fick ytterligare ryck och målade inne i skåpet under diskbänken. Där blir det lätt så himla solkigt.
Nu är det vitt och fint där! :)





Vad grejer man har!



Besticklådorna fick stå ute i solen och torka på balkongen.



Sen målade jag loppisfynden från Östhjälpen.



Dörrarna är också på plats på skänken men dom har svällt lite så imorgon ska vi slipa dom lite i överkanten så att dom går att stänga ordentligt.
Dom går att stänga nu men det e lite trögt...



Bestämde mej för att inte måla lådan som jag slipade i förmiddags. Tycker att den blev jättefin som den är:



Nu ska jag gå och sussa snart.

Kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gravid vecka för vecka 21-30



Det är inte ovanligt att man får klåda när man är gravid. ... Nu börjar det bli dags att "bygga bo".



Detta är du ett äkta exempel på.....



Kul att se allt skapande och kreativitet.



Kati

2011-04-23 @ 09:09:34
Postat av: Smilla

Hmm undra om man inte skulle ta och bli gravid så man kanske skulle få liite av din energi ;) Nä skämt och sido blir verkligen imponerad av dig. Du får till allt så fint. Undrar bara om det inte luktar målarfärg överallt hemma hos er.

Ha en bra påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback