Loppisfynd

Tog med mej Sara till Jonsered för att kika på loppisen.
Fyndade lite saker trotts allt.
Sara hittade massa porslinsfigurer som hon ville ha men dom tog inte kort för mindre än 100:- hennes figurer kostade 40:-
Gick runt och kikade men det kändes som det inte fanns nått att ha överhuvudtaget.
Men så hittade jag en hylla. Sen hittade jag en liten flaska och så hittade jag mer och mer saker när jag väl började kika ordentligt.

Hela kalaset gick på 105 kronor vilket jag kommer att få tillbaka om en kvart för då kommer någon och hämtar lite småprylar som jag säljer på Blocket. :)
Fantastiskt.

 





Nu ska jag börja fixa i ordning mej så att jag kan åka till min studio för att ha en klass.
Dilemmat e vad jag ska ha på mej. Min kjol gick ju sönder när jag ramlade över staketet... Har inte hittat någon ny bra att ha i någon affär. Den jag hade var perfekt och av stretch.

Ikväll ska jag måla, måla, måla...
Hoppas jag orkar. Har lite ont i halsen.

Hej hej igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du inte blir sjuk...lilla bobyggare.



Ha det bra!



P.S Du är omnämnd i min blogg igår.



Kati

2011-04-20 @ 17:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback