2011-08-01

Måndag

19 dagar över - 2 dagar kvar till igångsättning

Ny månad, ny vecka, ny dag.
Vid nio ska vi va på sjukhuset igen.
Imorgon har vi Kick off, Då är vi tre Sales Directors och min SD kommer och håller i det.
Ska bli kul. Jag trodde att jag skulle ha barn vid det lagen men så blev det icke.
Håller focus på onsdag. Hoppas dom inte ändrar det datumet för då blir jag tokig. Nu har dom sagt onsdag så då får det fasen bli det datumet!

Det skulle va väldigt mycket folk på sjukhuset idag tydligen så vi får räkna med minst 4 timmar som förra gången.

Ha en fin dag!

// K


Kommentarer
Postat av: Maria T

Hoppas bebisen tittar ut nu snart. Verkar ju olidligt att behöva gå sådär långt över. Jag gick en vecka o det räckte då verkligen. Här i Sthlm får man dessutom bara gå 14 dagar över sen sätter de igång en. Skönt! Håller tummarna för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback