2011-08-10

Onsdag

God morgon.
Vaknade halv sex av att Eskil bökade. Perfekt kände jag för jag behövde amma!
Efter det och blöjbyte kunde jag inte sova längre.
Så då hamnade jag här, så Chris får sova lite.
Han var uppe igen på natten med vår lille nattsuddare - till halv två ungefär, men han var inte arg, bara inte trött.

Idag ska jag ha en hudvårdsklass i min studio.
Det var ju tänkt att lille bebben skulle varit en månad nu så då när jag bokade den klassen för hundra år sedan kände jag att det blir lagom. Nu e han bara en vecka.
Men jag har världens mest fantastiska man och jag är en "järnlady" enligt honom så det fixar vi galant. ;)





Mjölkstockningen som kanske inte var nån stockning har blivit bättre. Knölen i armhålan var svullen körtel.
Man har tydligen bli det när man precis har börjat amma. Det kan även vara en mjölkkörtel...
Visste inte att man kunde ha mjölkkörtlar ända där uppe...
Nu e den knölen mindre. Amningen funkar bättre och tack vare min kollega Ulrika A:s tips om bröstsalvan så e alla såren borta och det gör inte längre ont att amma.
Har dock kvar gummi-amningsnappen så länge. Ska prova utan sen om någon dag kanske.

Nu e jag lite trött igen.
Ska kanske gå upp och försöka sova lite.
Förutom min hudvårdsklass så har vi ingenting speciellt inplanerat idag.

Kram till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback