2011-08-13

Lördag

Hejsan!

Mina killar sover tillsammans i sängen där uppe.





Jag fick sova till halv tolv.
Eskil sover bra. Han vaknar flera ggr på nätterna men sen somnar vi om när han ätit.
Idag gick Chris upp med honom kl. halv tio och jag fortsatte sova.
Är väldigt trött hela tiden, men man är väl det den första tiden.

Idag ska vi ut och handla lite blöjor. Jesus vad det går åt!
Han bajsar hela tiden men han äter ju också hela tiden så det är väl kanske inte så konstigt.
Sen tänkte jag att vi skulle ta oss till stan och skattemyndigheterna så vi kan lägga ett brev till dom i deras låda.

Funderar på att ge Eskil min farfars och Chris farfars förnamn i andra och tredje namn.
Det e väldigt ovanliga namn så jag ska fundera på det innan jag annonserar om det blir dom namnen. Jag har ju redan fått massa komentarer om Eskils förnamn... Alla har så mycket åsikter.

Idag ska jag också boka lite klasser.
Annars har vi inget på agendan idag.

Min pappa ringde i förmiddags också och frågade om han fick komma och hälsa på om en vecka.
Han bor i Helsingfors.
Det var lite roligt. :)









Ibland ler han... Jag vet inte om det är av misstag eller om det är medvetet.


Kommentarer
Postat av: Betts

Han är ju jättesöt!

Vad gäller namn är det ju ni som bestämmer, en del har ju så konstiga namn idag.

Lovely som förnamn! Dom får ju ändra det själva när dom blir vuxna.

Mitt barnbarn heter Henry, Amandus och nu har min son tagit bort sitt David som andranamn o registrerat Amandus som sonen. Ha det skönt o bara njut, kroppen brukar ju återställas som du vet , det tar bara lite tid.

2011-08-14 @ 09:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback