2011-08-19

Fredag

God morgon!
Idag har vi en Eskil-dag har vi bestämt. Onsdag och torsdag var vi hit och dit så idag ska vi bara ta det lugnt och vara hemma.
Vi ska titta på TV, dricka kaffe, äta gott, gosa med världens finaste bäbis, blogga lite och när han sover ska jag boka lite klasser. :)

Skrev ju i går att vi var på konstmuseet i onsdags men det var ju på tisdag eftermiddag vi åkte dit.





Det var faktiskt väldigt intressant att gå på konstmuseét.
Varför går man inte dit oftare?









Jag gillar Carl Larsson





Picasso



Den här tavlan hette "Nässlipning"



Striptease. Jätteskulptur som roterade.



Sen kom vi till den bisarra avdelningen.
Någon hade gjort skulpturer av dockor och djurben, skinn och päls.
I bakgrunden gick ett videospel med dessa skulpturer som dansade till en Elvislåt.
Det var minst sagt very odd…

















Efteråt tog vi en glass i stan och kollade på allt folk i Göteborgskalaset.

Onsdag

Som sagt var så jobbade jag en hel del den här dagen. Chris och lille Eskil tog sej många promenader i stan.

Torsdag

Bvc kl. tjogo i elva.
Eskil hade växt igen! Jättemycket!
När han föddes var han 54 cm lång. Nu e han 57, 5.
Han väger nu 4,440.

Efter BVC åkte vi ner till Ica och handlade.
Där träffade vi Chris bror och hans familj som skulle komma till oss och hälsa på.
Vi hämtade upp Sara och Sofia och åkte hem.
Sen fikade vi hela familjen och Chris brors familj och hade det mysigt.



Linda och Eskil.



Vi fick så mycket gåvor så det var inte klokt!
En hel flyttlåda med kläder, en påse med leksaker och Linda hade virkat söta små converce sockar till Eskil.









Vilken fin ny släkt man har fått när man gifte sej med världens bästa man.
I love! Tack!

Efter att Chris bror och hans familj åkt så åt vi lite korv med bröd och sen var det dags för utbildning på Sas Radison Blu i stan.

Chris och Eskil var på promenader igen och kom då och då till hotellet så jag fick amma lite.





Jag, Eskil och min kusin/konsult Anna



Här demonstrerar jag hur Eskil brukar göra med sin mun. :)





Sötast.

Nu e Chris och hämtar Sara... och kanske Sofia om hon också vill komma.
Och nu ska jag upp och äta lite macka packa.
Hungrig som en varg!

Ha det finemang!

Kram Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback