2011-08-21

Söndag

God kväll.
Nu har papsen åkt hem till Helsinki igen.

I morse hade vi besök av min väninna Sandra och hennes dotter.



Fick en jättefin sparkdräkt av henne till Eskil!
Tack! :)



På posten kom det en jättefin tröja och byxor från min kusin Sari också härom dagen.
Mumin! :)



När Sandra åkt hem provade vi sätta Eskil i bärselen.
Han tyckte det var sådär...





Sen tog vi en promenad upp till affären för att köpa kaffe.
Det kommer mycket gäster och jag dricker massor av kaffe nu så det tar slut på nolltid! :D
När vi handlat klart fick vi ett infall och gick upp till kusin Sanna och hennes Boris.
Där satt hennes mamma också (min faster) så vi fick träffa henne också.
Eskil sov som en stock tyvärr men dom får komma och hälsa på nån annan dag istället så dom får se honom vaken.
Fick med mej massa gåvor hem igen! Det lönar sej att hälsa på kusin. :D Varje gång vi kommer där i från så har vi med oss nått till Eskil! :)
Thanx!
Eskil fick en mus som spelar musik och en Kanin - kudde av faster Arja.





Och jag fick lakrits! :) Mumma!
Vi fick också en ammningspump! Få se om vi får användning för den...
Fick också en annan slags bärsele som Eskil kan ligga i, som en påse.



Faster Arja och Eskil

När vi kom hem satt pappa och bror Henrik och väntade på oss för att hälsa på en sista gång innan pappas flyg åkte.
Vi drack lite kaffe och så kramades vi hej då för denna gången.

Sen provade vi att ha Eskil i den nya selen men jag fattar inte riktigt hur den fungerar.
Får prova igen när han e på lite gladare humör, för ikväll var han lite kinkig.
Men han hade nog mest ont i magen för när han sedan lugnade ner sej vid bröstet så sa det ratata i brallan och så somnade han som en stock med ett stadigt grepp i min BH. :)



Gick försiktigt till badrummet och bytte på honom utan att han vaknade.
Nu sover han sött i sin säng.

Jag e hungrig. Ska äta lite kvällsmål och sen får jag väl kanske gå och sussa jag med.
Imorgon har jag en facial kl. 12.

Ha det fantastiskt!

Kram på er alla.

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback