2011-08-29

Måndag

God morgon.
Idag ska min gubbe hjälpa min kusin och hennes familj att flytta.
Den ena kidsen är i skolan och den andra börjar snart och efter skolan ska dom till sin pappa.
Så idag e det bara jag och Eskil.
Ikväll e det unitmöte en liten stund.

Lördag

Dag nummer två på seminariet var väldigt trevlig det också. Lika trevligt som dag ett.
Eskil behövde ammas lite mer denna dag så jag missade två föreläsningar som jag gärna hade velat vara med på men han kommer först så klart.
Det här året har varit barn och graviditet för mej. Har jobbat mindre och jag tog ingen ring detta gångna år.
Men du ska ge dej fasen på att jag ska ta två ringar det här året! Wow säger jag bara! Vilka snygga ringar!
Dom e helt sjukt snygga! Vill ha dom båda NU!















Sussie i den röda jackan



Anna i den röda jackan



Jag har barnkära konsulter. :)





Innan vi gick hem fick vi en påse med lite roligt i igen!





Nya bilar kommer man kunna kvalificera sej till också! :)

Efter Seminariet var vi så trötta, så trötta. :)
Vi åkte hem och hängde mest.

Söndag

Igår hade vi en slapp och slö dag. Gjorde inget speciellt mer än att jag bokade järnet.
Jag SMS:ade mina tjejer och massa SD kollegor och utmanade dom att boka tre klasser.
Bokningsrace!
Häng på du med så gör vi om det idag! :)

Nu ska min gubbe snart iväg och jag får besök av min väninna.
Det ser ut som kriget oxå så jag får städa snabbt!

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Sussie

ååh, lille Eskil!! :) hur kan man vara så söt????

Nä, måste planera in en resa neråt snart så jag får träffa er!

2011-09-16 @ 15:49:32
Postat av: Banta efefktivt

Åh vilka fina och söta bilder!! :)

Postat av: Lena

Ser ut o vara mysigt...

2011-11-12 @ 16:39:38
URL: http://badrumsrenovering24.se
Postat av: ay caramba

Hack facebook accounts for free.

2012-05-08 @ 19:56:49
URL: http://freehackingtools24.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback