2011-12-04

Söndag

Idag har vi varit hos svärmor och firat hennes födelsedag.



Tre generationer söta gubbar. :)

Det känns som att Eskil har utvecklats som bara den på bara några veckor!
Han har börjat smaka lite på potatis och annat. Han sitter också jättebra upp själv men behöver lite stöd runt om kring.
Att sitta fast e inget kul så Bumbon e han inte så förtjust i. Han känner sej fastlåst i den och försöker böja sej ur den vilket han nästan lyckas med!
Men i knät eller i barnstolen sitter han fint helt själv.



Den lilla tanden gör nog inte så ont längre.
Han e nöjd och glad igen och kan ligga i babygymmet eller på lekmattan själv igen utan att gny efter någon.
Den andra tanden verkar inte komma än men den känns jättetydligt under skinnet och borde komma när som helst!



Lilla tanden



Saknar boken jag läste ut...
Så himla tråkigt att hon inte ska skriva fler böcker om Ayla - istidskvinnan.
Den här sista boken var jättebra. Det var dom andra med såklart.

Nu e jag kaffesugen igen...
Varför blir jag det alltid mitt i natten? Så tokigt...

Ha en fantastisk ny vecka nu allihop!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Britt

Vilken jättesöt kille du har!

Hur går det med Mk?

Ha det gott o krama Eskil!

2011-12-05 @ 09:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback