2011-12-09

Fredag

Efterom jag e en sån nattuggla så går mina Wordfeudvänner och lägger sej innan mej och jag vill gärna sitta och spela en stund till.
Har addat "Random" spelare men den ena e muppigare än den andra.
Innan hette jag kattitingeling på Worfeud som min blogg men nu har jag ändrat till bara Katti för jag vill inte att folk ska hitta min blogg när det finns sånna stollar.

Den första stollen vill att jag skulle skicka bild till honom på mailen. Han säger att jag e snygg på min lilla bild men man ser inte riktigt så han skulle vilja ha en bättre...
Det vill inte jag, jag lämnar inte ut min mailasdress, säger jag. Nehe, vad gör vi då? undrar han... Jo, spelar kanske? E det inte det som e poängen med Wordfeud???

Nästa stolle börjar chatta: "Ålder?" och jag svarar? "Hur gammal jag e? 37. Och du?"
Tänkte att okej... han kanske bara vill veta ungefär hur gammal den personen e som han spelar mot... om man e 13 själv kanske det inte e roligt att spela mot en gammal tant.
"samma, telefon?" svarar han, vilket jag svarar på: "telefon?"
"ja, ditt nummer". Okeeej. baj baj!

Nästa mupp spelar inte heller utan börjar chatta: "Hej"
"hej" svarar jag.
"Allt bra..."
"Ja visst och du med?"
"Skapligt" svarar han och en lång paus följer....
 (Jaha??? Skapligt? Ska jag - total främling chatta med dej om hur skapligt du mår på wordfeud???)

Orkar liksom inte ens svara.
....
....
"görs då?" kommer det sen, men han har fortfarande inte spelat.
....
....
Till slut fattar han: "ok" och så spelar han - äntligen - men jag spelar inte längre... Okeeeej! Baj baj!

Min syster har tydligen blivit addad av en som gärna vill visa henne sin kuk. Hon vill inte se den och tar bort honom men han stalkar henne och skickar förfrågning till henne om och om igen.
Det verkar finnas både ditt och datt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback