2011-12-13

Tisdag

Sangtaaaa luciaaaaa!
Då var det redan den 13e. Helt crazy! Snart julafton!
Dom två stora barnen började tidigare idag för att det var lucia men jag fick sova länge, det var skönt. :)
Sen på eftermiddagen har jag gjort lite ärenden och nu var vi och handlade.

VI kämpar fortfarande med Eskils smakportioner.
Köpte en mango och blåbärsburk och försökte med det ifall han skulle tycka det var bättre... Men icke!

 



Snyggo.

På fredag blir det Ullared. Då ska vi åka dit och trängas med alla andra. Hoppas det inte e allt för mycket folk. Man kan ju hoppas... Det e ju ändå innan löning och innan barnbidragsdagar och så så om man har tur e det lite mindre folk.



Nu ska jag upp och steka körv!

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Halloj! Hade samma problem med de flesta barnen, dvs ingen gillade barnmatsburkarna... De fick helt sonika smaka från min tallrik istället, potatisen, grönsakerna etc och då gick det bra. Som om det smakar bättre när det kommer från min tallrik, lustigt! Fick ju krydda min mat lite mindre ett tag, men det gick ju bra. Kram kram på dig och Eskil!

2011-12-14 @ 16:34:17
Postat av: Anonym

Söta kort på Eskil och er :-)

Ja då får vi se till att träffas :-)

Ha en fin dag!

Kram

2011-12-15 @ 09:10:21
Postat av: maria

Oj gick lite fort där nyss ;-) glömd fylla i namn ;-)

Postat av: Yvonne Borg

Hej Katti !



Så skoj att hitta en bloggerska som är fristående hudvårdskonsult, SD. Önskar dig en fortsatt fin December och ser fram mot att titta in i din blogg i framtiden.

Vänligen Yvonne B/Fristående hudvårdskonsult

2011-12-17 @ 13:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback