2011-12-25

Söndag

Då var julen avklarad. Gäsp! Är väldigt trött.
I torsdags hade vi besök av svärmor och svärfar, Chris båda bröder med deras familjer.
Det var väldigt trevligt och vi firade lite jul i förväg och bytte klappar. :)
Vi fick en gåstol av Chris bror Andreas och hans familj och Eskil diggade den skarpt på en gång!





Vi tog också kort på alla gulliga kusiner tillsammans. Bara Chris dotter som fattas, men annars var det alla.
Jättesöta! :)



Sen på kvällen hämtade jag och Eskil mamma från flygplatsen.

Fredag

Jag och mamma drog till Allum och handlade.
Köpte sista klapparna och så handlade vi hela kylskåpet fullt med mat.
Ringde till mina stora kids och bad dom komma till Allum och så shoppade vi ännu mer.
Shoppade så mycket så det inte fick plats i bilen, så mamma och Sara och Sofia fick ta bussen.

På kvällen permanentade mamma mitt hår.
Det blev bra. Väldigt lockigt men volym iallafall!

Lördag

God Jul!













Vi firade hemma hos oss, min familj, min mamma, min bror och hans mamma Soili som e med på denna bild.



Min fina famil! ♥



Chris var tomte klockan fyra hos grannen mitt emot och sen var han granne hos kusin Sanna och hennes familj vid halv sex.
Han tyckte det var roligt. :)
Jag tjuvkikade när han var tomte hos grannen och barnen där var så förväntansfulla och glada. Dom stod och hängde i förnstret och jag blev så rörd så jag började gråta. Hur gulligt som hellst! Snutteplutt! ♥ ♥ ♥



Chris diggade näbbkängorna!



Efter allt tomteri stannade tomten hos oss också en liten stund innan han var tvungen att strippa av allt supervarmt som man han har på sej när man e tomte! :)
Sara  ville gärna sitta lite i knät, även om hon inte tror på tomten längre. Hon ville va tomtenisse.



Eskil va lite för liten för att förstå sej på vad en tomte var för nått men han blev väldigt förtjust i tomtens fina röda outfit.
Vår lille son kommer nog att bli designer för han älskar mönster och färger! :)

På kvällen tittade vi på filmen Upp som Sara fick av tomten i den nya DVD aparaten som jag och Chris fick! :)

Som en fantastisk avslutning på hela julen så gick tvättmaskinen sönder...

Så idag Söndag var vi på Elgiganten och mamma köpte oss en ny!
Hon e väldigt snäller hon... ♥
Ikväll ska vi få besök av mammas ungdomskamrat som hon växt upp med.
Eskil sover i sin vagn så sött och jag glömmer hela tiden att dricka upp mitt kaffe så det blir kallt!

Nu ska jag väl ta att avsluta. Det blev ju ändå några rader här!

Kram till er!

God fortsättning!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul och god fortsättning!



Kati

2011-12-25 @ 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback