2011-12-28

Onsdag

I morse åkte mamma hem.
Vi har haft en jättetrevlig jul och inte kommit i konflikt en endaste gång! ;) En gång blev jag lite lack men det löste vi snabbt - kors i taket! :D
Mamma hon köpte allt som barnen pekade på och överöste oss med massa saker!
Tack.

Idag kom dom och installerade den nya tvättmaskinen. Ska ägna dagen till att tvätta... ;) Jeeej.



Idag har vi annars mest suttit i soffan och kikat på tv och film. Tittade på Smurfarna som Sara fick i julklapp! Jag har också myst under en underbar filt som jag fick i julklapp av Soili.
Den e supermjuk och så himla varm! I love it!





Från Hemtex



Här e jag innan mamma färgade och permanentade håret på mej.
Hon lippte också barnen. Praktiskt som attan att ha en mamma som e frisör! :)



Eskil fick en sex pistols tröja!



Av mej fick Chris bland annat en I phone - dockningsstation.

Ska skriva mer om julklappar och jul sen när jag har tid!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback