God kväll!

Nu e det sena natten.

Hämtade Chris från hans jobb vid halv sju och åkte sen bort till min studio för att hämta lite saker.
Sen efter det åkte vi till Allum och shoppade lite julklappar.
Jag var inne på Telenor och beställde en ny telefon.
Det bidde en svart Iphone S eller vad den nu heter?
Ja... jag vet jag e så hopplöst gammeldax! Vet inte ens vad alla nymoderniteter heter och än mindre kan jag använda dom, därför låter jag bli tills jag e tvungen, vilket jag var nu eftersom min gamla hederliga mobil nu gjort sitt.
Den hade minsann touchskärm också och oj vad jag fick hålla på att riva mej i håret innan jag förstod mej på den!
Nu är den förbrukad och jag blir galen när jag måste SMS:a för den e seg som slem och bara strular! :( SUR blir jag på den... varje dag, minst en gång.

Ska bli riktigt roligt faktiskt med en I phone.
Bästa julklappen! Jeej.
Nått annat som var bäst var att bindningstiden för det jag hade innan tog slut precis nu så jag bara uppgraderar mej till denna nya. Eftersom jag förra gången köpte en dator och hade ett annat paketdeal-pris och nu bytte till ett företagspaket så blev det 600 kronor billigare i månaden! Yes! I like! :)

Tyvärr var det tre veckors leverans på den men det gör inget. Gamla omoderna tanten kan vänta... :)

Gick tillbaka i min blogg och läste gamla inlägg om när jag köpte min förra telefon.
Läs
HÄR om du vill.
Vad roligt... :) Så bra att man har den här bloggen juh! Man kan få reda på vad man gjorde och exakt när man gjorde det! Perfekt juh!

Nä... nu blir det kaffe och sen ska jag fortsätta att fixa lite paketer...
Det jag älskar mest med julen är att göra paket till andra. MÅNGA ska det vara och fina och precis sånt som just dom vill ha. Det andra e jag inte så noga med... Pyntet kan va och maten kvittar. Jag e inte så noga med att få paketer själv heller men jag vill gärna ge andra. :)
Kommer ihåg när jag var ung och fick pengar av mamma eller pappa. Då tog alltid dom pengarna och köpte presenter till andra istället för att köpa nått till mej. :) Men så gör jag i och för sig fortfarande! :D Heheh... Tokiga mej...

God natt på er allihop! // K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback