2011-02-24

Torsdag

Jag är så himla tacksam över att jag slipper gå till det där hemska jobbet jag hade innan jag slutade där.
Hemska arbetskamraterna och chefen snarare.
Vilken lycka.
Shit jag har det så himla lyxigt.
Tänk att man får jobba såhär. När man vill. Helt fritt.
Det är så roligt och berikande jobb. Att varje dag få träffa glada positiva tjejer som jag får hjälpa att känna sej vackra genom att de får göra behandlingar eller med lite make up.
Alla är glada och tacksamma. Dom är så snälla och det är jätteroligt att få så mycket positiv respons.
Jag blir alldeles rörd och förundrad. Vilket fantastiskt jobb. Vilket fantastiskt, underbart och harmoniskt liv jag lever nu. Vilken gåva.

Det går nästan inte en dag då jag inte tänker på hur det var på mitt gamla jobb. Nu har dom precis börjat sin arbetsdag... Nu sitter dom och äter frukost... Dom har hela dagen kvar att arbeta... 8 hemska timmar kvar.
Och jag slipper! Å va skönt!
Det var som att tvinga sej att gå till ett fängelse varje dag.
Jag tänker på hur det var att varje dag vara tvungen att gå upp tidigt och stressa iväg.
Jag tänker på alla avundsjuka skitsnackare på det där stället och varje dag blir jag helt överväldigat tacksam att jag slipper leva sådär längre.
Stackars alla som har det så. Jag lider verkligen med er. Ingen ska behöva bli mobbad.
Chefer borde bli granskade mer nogranna och behöva gå igenom tester varje år för att se om de är lämpliga att arbeta som ledare.

Nu är jag fri. Wohooo.
Fasen va gött. :)
Jag blev frisläppt från fängelset och jag skulle jobba med vad som hellst - sophämtning, äldre, plocka skräp ute - any thing 7 -16 på ett kontor stirrandes på en datorskärm men jag hoppas att jag aldrig mer behöver jobba på en förskola med sura, missnöjda, elaka och avundsjuka kärringar.

Nu har jag lämnat min dotter som fyller tio idag på skolan och den stora har gått till sin skola.
Det är tyst och stilla och jag ska gå och lägga mej i min goa säng igen och sova bort en timme. :)
För att jag kan... För att jag lever världens bästa liv. Men kanske mest för att jag e lite trött. :D
Klockan 11 ska jag ha en facial och ikväll blir det make up med 4 glada tjejer som var på hudvårdsklass för två veckor sedan.
Där i mellan ska jag boka lite fler klasser.
Men nu - sängen!




Kram på er alla!

// K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, men oj då...skall du bli mamma och mormor samtidigt!?!



Hehe...



Kati

2011-02-24 @ 17:05:14
Postat av: Frida

Iiiihhh! En Alien i din mage :)



Pussåkram

Frida

2011-02-25 @ 22:35:24
Postat av: Sari-serkku

Ihania masuja ja tisuja!! =) Puss o kram till er alla!!! Special-Grattis-Kram till Sara!!!!!!!!!!

2011-02-26 @ 17:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback