2011-01-07

Fredag

God morgon!
Snart ska jag iväg först mot Lidköping för att möta upp två kollegor och sedan vidare upp till Sundsvall på Kickoff! :)
Ska bli jätteroligt.
Vi ska bo på hotell Södra berget och där e det jättefint.





Bilder lånade från
http://www.sodraberget.se/

Ska försöka ta lite roliga bilder! :)
Detta blir en nostalgitripp.
Sist jag var där var två år sedan. Då hade jag varit konsult i några månader och hade precis blivit rödjacka.
Om ni vill kika på det kan ni gå in här och kolla.
Vad liten man såg ut då! :D
Vilken resa man gjort sedan dess!
Häftigt.

Ha det bra! Ska packa det sista nu!

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig resa och vistelse... ser fram emot bilder.



Ha det gott! Klappa om den lilla magen från mig!



Kati

2011-01-07 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback