2011-01-18

Tisdag

Imorgon e det späckad dag.
Har tre facials på olika ställen och sedna ska jag fixa naglar, packa och så torsdag morgon e det dax att åka till Stockholm! :)
80 talskläder ska jag hitta oxå men det har jag inte skrapat ihop ännu... så dumt.
Det e 80 talsfest på café opera sen juh.
Försökte ta kort på mitt hår igår mej jesus så töntig jag såg ut på alla bilderna... :S 
Men jag får väl lägga ut iallafall... vet inte om det går att se nått...





Får nog gå och börja packa känner jag...
När jag skrev allt som behöver göras började jag känna mej lite nervös...

Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Britt

Vilken snygg frisyr! Tufft!

2011-01-19 @ 21:57:51
Postat av: Chris

Du är snygg och fräsig. Men vi måste ju ta riktiga bilder på dig, detta gör dig inte rättvisa. Samt din gulliga mage :-)



Ses sen!

2011-01-19 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback