2011-01-25

Tisdag

Kom hem sent på lördag kväll från fantastiskt utbildning och event i Stockholm men jag har inte hunnit blogga.
Hade tre klasser i söndags. Igår hade jag en interjuv, en facial och sedan make up afton i Varberg.
Idag ska jag ha en interjuv igen och två facials.
Fullspäckat schema hela veckan.

Vi anledde till hotell Radisson Strand på torsdag kväll.
Vilket fantastikt vackert hotell.
Dom hade brist på rum så de hade flyttat oss till ett annat rum, vilket vi inte alls blev så lessna över för vi fick en sweet.
Såg ut som en bröllopssweet!
Wohooo. Värsta lägenheten. Hall, sovrum och vardagsrum och så ett jättefint badrum.













Utsikt från vardagsrummet





Vi gjorde oss i ordning, var och åt på stan och packade upp.
Sedan var det utbildning på kvällen på Armémuseet.

Fredag

Dagen efter gick vi upp vid sju och åt fantastisk frukost. Älskar hotellfrukost!
Sedan kom två av mina konsulter på besök som bor i Stockholm.
Vi fikade lite och pratade i en halvtimme och sedan gick vi bort till Grand hotell.
Där sa vi hejdå och så hade vi utbilning hela dagen.









Hallå eller... E det fint på Grand hotell???



Mina fina rumskompisar Ulrika och Ulrika. :)



Vi fick så himla fina armband! :)
Äntligen en bild på mitt Thomas Sabo armband ockå!



Dagen innan fick vi örhängen och choklad.
Man får så mycket gåvor så det inte e klokt! Världens bästa arbete!









Middagen avnjöts i Spegelsalen som är en exakt kopia av Versailles spegelsal.
Väldigt vackert.



Sedan var det dax för 80 talsfest på Café Opera.
Folk tittade på oss rätt länge när vi kom gåendes. :D
En tant hade sagt till sin man att värst vad många öststatsflickor det hade kommit till Stockholm plötsligt!













Sedan ballancerade vi hem i våra klackar och höll på att halka ihjäl!
Jag hade så ont i fötterna så det var inte klokt!
Hemska skor...

Lördag

Sedan var det dags att gå upp ÄNNU tidigare nästa morgon.



Ulrika fotograferar den vackra hamnen.



Så var det åter dags att gå till Grand hotell där vi hade utbildning hela dagen.



Middagen avnjöts igen i vackra spegelsalen med trevligt sällskap. Puss! :)



Sedna var dagen slut och vi tog en promenad från Strand hotell till tågstationen.
En karavan med MK brudar som drar varsin resväska efter sej. :)
Det var nog en syn det med...



På tågstationen träffade vi SD Anna Gran och fick reda på att hon skulle åka hem med samma tåg som vi.
Vi hade väldigt roligt och skrattade och tjötade. :)



Ulrika A



Ulrika T

Nu får jag nog gå upp och börja fixa mej...
Ska ju ha en facial klockan 11.

Ha det fint!

Kram på er allihop och tack för en fantastisk helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wooooooooooooaw!!!

Vilka fina foton! jag "lånar" gärna några och visar mina konsulter, och ÅH VA FIN DU ÄR KATTI! Nu såg man ju magen oxå! Tjohooooo! Kram till DIG!

2011-01-25 @ 11:58:26
Postat av: Anonym

Supernice!



Kati

2011-01-25 @ 18:29:31
Postat av: Chris

Kul inlägg!

2011-01-25 @ 21:27:21
Postat av: Ulrika A

Hej hopp och tack själv för senast!!! Du är fantastisk! Vilka fina bilder! Har skickat vidare till min unit så dom också får se hur kul vi hade! Ha en härlig vecka! Kramar i massor!

2011-01-26 @ 10:28:42
Postat av: Madelene S

Hej Katti!

Vilka fina och härliga bilder du lagt ut från leaderchip. Jag tror ni hade det underbart det lät så på min SD Ann-Charlott.

Jag vill tacka dig för den inspiration och motivation som du sänder ut med denna blogg. Det är härligt att läsa om andras liknade problem och glädje ämnen med detta jobbet.



Hoppas du får en bra helg!

2011-01-26 @ 20:38:55
Postat av: Betts

Bra bilder, underbart vackert på Grand!

Det är kul att du återger vad som händer på era

utbildningar.

2011-02-01 @ 13:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback