2011-01-27

Vad e det för dag...???
Jaha... Torsdag redan?

Vad tiden flyger iväg!
Gomorron på er allihop.
Tänkte lägga mej och sova en stund efter att jag lämnat barnen men jag hamnade här och skrev ett veckobrev till mina fantastiska tjejer.
Sen kollade jag lite bloggar och nu måste jag göra mej iordning för snart ska jag ha en facial.
Så det blir inget sovande för mej inte.
Ikväll e det klass också men jag kanske hinner vila lite i mellan?

Hungrig e jag som en varg.
Varma mackor känns gott... Har ätit det tre dagar irad nu. :) Nam nam...
Men noja har jag fått på apelsinjuice!
I love.
Soppa har jag också gjort förresten igår....
Ja ni hör. Jag e väldigt hungrig.
Får nog pallra mej upp och ta och äta lite!





Ha en fantastisk dag!

Kram Katti


Kommentarer
Postat av: Therese

fin du är :) ser riktigt välmående ut!

Postat av: Anonym

Åh va fiiiiina kort på dig vännen!

Du är HELT OUTSTANDING och jag önskar

dig det allra bästa, kram SD Carina!

2011-01-27 @ 12:29:02
Postat av: Anonym

Hej.. kul att se... i cyberrymden...ha en bra dag... ät på... du ger ju liv till en ny liten person.



Kram



Kati

2011-01-27 @ 17:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback