2011-07-08

Fredag

Vad e det för dag funderade jag på ... Onsdag? Tisdag? Ne det e ju fredag.
Våra veckor blir lite konstiga för vi har ju haft "helg" precis.
Varannan vecka jobbar ju Chris 5 dagar och så e han ledig onsdag och torsdag. Då känns det som det e helg.

Igår var vi jätteslöa på förmiddagen.
Tog det bara lugnt eftersom min onsdag var så späckad.
SMS:ade kära kusin och frågade om vi kunde komma och hälsa på. Hade sett på Facebook att dom hade hela huset fullt med folk så jag tänkte att vi kanske kunde komma efter att dom gått.
Om en timme skulle deras gäster åka hem så då kunde vi komma sa hon.
Men så skulle Chris duscha och så fick jag SMS från företaget att mitt paket var klart.
Typiskt att det kom så sent.
Behövde verkligen hämta det, så efter att Chris var färdig drog vi iväg.
Det tog oss 50 minuter att ta oss till kontoret! Värsta köerna! Helt galet. Dom bygger om vägarna överallt i Gbg känns det som just nu. Det brukar ta en kvart att ta sej dit i vanliga fall...



Köerna tillbaka såg ut att vara lika långa så vi tog en annan väg hem och det tog betydligt mycket mindre tid även om det var en liten omväg.
Sen var det packa, packa, packa massa paket i räserfart, äta och förebereda sej för kvällens klass som var i Borås. Blev en liten stressig eftermiddag.

5 dagar kvar.
Igår och idag har jag haft jätteont i bröstkorgen.
Känns som bebben trycker uppåt mot lungorna. När jag ligger e det värst.
Han växer så det knakar. Man kan nästan se hur magen blir större för varje dag. :)
Hoppas jag inte får en jättebäbis. Han kan få komma ut nu tycker jag. Alldeles lagom så här 5 dagar tidigare.

Barnen åkte i går morse till Turkiet med mamma.
Nu ska dom vara där i en vecka. Sen kommer dom tillbaka till Finland och sen till Överkalix.
Den 18e kommer dom hem.

Men nu ska jag äta lite frukost. Sen ska jag nog ner till Partille centrum och hämta en ny bankdosa på SEB och tanka bilen. Och sen kanske kusin vitamin vill ha besök idag istället?

Ha en fantastisk helg!

Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback