2011-07-11

Måndag

God dag.
Igår var min gubbe jättetrött och gick och la sej tidigt. Men han ville se reprisen på CSI avsnittet som Quentin Tarantino hade gjort så jag väckte honom halv tolv på natten och frågade om han fortfarande ville se det.
Det ville han så han hoppade upp och så satt vi och titta på tv till halv två.

Jag var sugen på pannkakor så det började jag med mitt i natten. :)



Idag har vi suttit med Försäkringskassa-papper så jag kanske får lite mammapenning. Inte så lätt när man har egen firma. Rätt krångligt. Man får tillbaka massa papper och så får man ansöka om och förklara... Jobbigt.
Igår höll vi på med Skattepengar - milersättning.

Snart tänkte jag mej att vi ska åka till en kollega och träffa henne lite. Sen e det utbildning på kvällen.

2 dagar kvar.
Ingen skillnad på nått.
Han blir allt större. Nu e det riktigt trångt och jag e jätteklumpig och vig som ett kassaskåp.
Han har börjat trycka uppåt också så jag får halsbränna på kvällarna.
Det var nog det som var ont i bröstkorgen som jag skrev om för några dagar sedan.

Ha en fin vecka!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback