2011-07-14

Torsdag

God morgon.
Vaknade igen kl. halv fem när Chris gick upp och sen kunde jag inte sova.
Det trycker jättemycket i mellangärdet och bröstet när jag har legat ner för länge. Jättejobbigt.
När jag går upp och suttit eller stått ett tag så går det bort.
Försökte lägga kuddar bakom ryggen så jag låg lite mer upprätt men det hjälpte inte. Så jag gav upp till slut och gick ner hit och satte mej.
 
Igår var jag i Borås och träffade en stammis. Vi provade lite hudvård och make up. Mycket trevligt.
Sen åkte jag till min väninna Hanna som bor där på spontanbesök och tjötade med henne i en timme.
Efter det var det dags att hämta Chris från jobbet, så då gjorde jag det.
Gick in på Hemmakväll som ligger precis utanför Chris jobb för att köpa godis och så hyrde vi Black Swan.
Den var väl ganska okej men jag vet inte om jag tyckte den var jättebra.


bild Google

Idag har jag ingenting inplanerat.
Tänkte att jag skulle gå och köpa en burk med vit färg igen så jag kan måla färdigt en stol som står och väntar.
Annars hade jag tänkt att bara ta det lugnt.

Idag e det Chris sista dag innan semestern.
Sen e han ledig 4 veckor! :) Jeeej. Ska bli så mysigt.

1 dag över...
Känns helt okej.
Som jag skrev 12/7 så e jag inte riktigt mentalt där än med att jag verkligen ska föda. Känns jättekonstigt. Ska vi ha barn redan?
Har mina små milstolpar. Imorgon börjar Chris semester. Måndag är det MVC och barnen kommer hem.
Dom datumen riktar jag in mej på nu så får vi se sen. :)
Nu bökar han runt där inne som bara den. Hela magen hoppar hejvilt.

Ha en bra dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback