2011-07-16

Lördag

Chris valde inte alternativ slipa stolar... ;) Han valde utflykt istället.
Vi drog till Lidköping.
I juni nån gång i 
detta inlägg skrev jag om skötunderlägg som jag köpte på Blocket.
Helt nytt, oanvänt. En som fick en tjej och ville ha ett rosa istället så den skötbädden hon hade sålde hon vidare.
Min kollega Ulrika hjälpte mej att hämta det eftersom säljaren bodde i Lidköping och nu åkte vi dit och hämtade det hemma hos henne.

Vi åkte i väg ganska sent och var i Lidköping vid halv tre.
Tog en tur genom stan och kollade lite.





Magnus Gabriel De La Gardies jaktstuga i bakgrunden.





Jag tog en paus på torget och åt lite jordgubbar.





Magnus Gabriel De La Gardie





Sen började molnen på himlen bli lite väl mörka så då tog vi vårat pick och pack och började gå tillbaka mot bilen.



Vi hann precis till bilen och då öppnade sej himlen. Det bara öste ner som ur en dusch!
Helt otroligt...



... men jag hann köpa lite gulliga blommor till Ulrika och Ulrika i all fall.



Först åkte vi hem till Ulrika A. Den mörkhåriga tjejen som sitter ner i stolen och fikade lite.
Jag fick en massa kläder av henne till våran lille bebbe! Tre kassar fulla! :) *glad* Tack!
Fick också en badbalja.



Efter att vi fikat och tjötat ett tag så åkte vi till Ulrika T som står upp på bilden och blev bjudna på världens godaste grillade kyckling, potatis och sallad.
Till efterrätt fick vi glass, chokladsås och hallon plockade i deras trädgård. Så gott!



Ulrika T:s gubbe Jocke grillar







Skötunderlägget och spjälskyddet
Har ju ett Labanspjälsängsskydd men detta skydd fick jag med gratis så det kan ju va roligt att byta lite nån gång.





Vi hade en fantastisk dag!
Vi var inte hemma förän klockan ett på natten.
Tack till er underbara. :) Love, love, love!

Chris verkar ha vaknat där upp nu. Ska gå och fixa lite frukost till oss.

Kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback