2011-07-21

Torsdag

Åkte ner till Allum igår och handlade chokladpudding och grädde istället för godis. :)
Mumsigt värre.
Handlade också lite marinad så jag har haft kyckling liggandes i det hela natten. Ska bli jätte gott att äta det idag.

8 dagar över
Då e det över en vecka över...
Inga känningar. Han bökar jättelångt nere. Känns som huvvet e halvvägs på väg ut! Mycket konstig känsla.
Men har inte haft några värkar eller några känningar av nått slag alls.

Chris vaknade kl. 9 och då vaknade jag med.
Nu e han trött igen och sover där uppe. Tre stolar kvar att slipa lite snabbt med dlipen, det mesta har han skrapat bort redan med en skrapa, sen kan jag måla dom.
Sen e det bara det lilla bordet.

Uppdaterar kanske senare... om jag har nått att skriva.

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback