2011-07-26

Tisdag

13 dagar över
Igår var jag verkligen helt utslagen.
Hjälp va trött jag var! Jag bara låg i sängen hela eftermiddagen och orkade inte resa mej.
Jag kunde knappt prata, alla orden bara blev till en enda röra i munnen.
På natten kände jag mej jättekonstig och vaknade två gånger. Var helt säker på att nu kommer det igång men icke.
Vaknade i morse och kände ingenting. Allt e som vanligt igen.
Ganska jobbigt faktiskt att bara gå och vänta. Pisstråkigt. :(

Imorgon har jag faktiskt en make up inbokad på min studio.
Då när vi bokade den trodde jag att jag skulle ha fått för länge sedan. Vi får väl se hur det blir... Man hoppas ju varje dag och sen vaknar man och tänker: Jaha, inte i natt heller...

Idag har vi inte nått inplanerat.
Imorgon är det make up, i övermorgon är det sjukhuset kl. 11.
Sen efter det har vi inte heller nått inplanerat...



Trött.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig, jag lider verkligen med dig och hoppas att pojken behagar komma snart.

2011-07-26 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback