2011-07-31

Söndag

18 dagar över - 3 dagar kvar till igångsättning

Har sovit dåligt. Har ju så förbannat ont i nacken och huvvet. Spänningshuvudvärk.
Axlarna är helt stela.

Igår åkte vi med Sara och hennes kompis till Kåsjön så att hon kunde få visa att hon vågade hoppa från hopptornet och "femman". Sen hoppade hon även från "sjuan" vilket är näst längst upp. :)





Jag satt nedanför och filmade det hela.



Vilken fantastiskt vacker kväll. Vädret var helt perfekt.





Mina fötter var helt svullo igår. Ögonen med som ni ser. Grinolle - dag igår.
Kunde inte ens få på mej dom röda skorna längre som jag brukar ha. Fick låna Sofias foppisar.



Sen åkte vi hem och gjorde lite mat.
Sara sov över hos sin kompis.
Vid nio tittade vi på Pay it forward på tv5 och jag la godiset på hyllan.



Idag har vi inga planer.
Funderar på att fråga min kära make om han har lust att fixa färdigt bordet så jag kan måla det.
Sen ska han hjälpa kusin Sanna och Boris att tömma deras förråd. Snart ska dom flytta till sitt radhus.

Ha en bra dag allihop!

Kram Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback