Ernst dillkyckling

Oj vad god mat jag gjorde.
Igår såg vi Ernst sommar och jag blev så himla sugen på hans dillkyckling som han gjorde så vi handlade ingredienser till detta idag och så lagade jag till det.







Mycket smaskigt tyckte både jag och Chris.
Kanske mest Chris... Han tog tre portioner plus att han satt och tog små smakportioner efteråt! :D



Ernst recept hittar ni
HÄR

Efter maten gick vi och la oss och vilade en stund.
Somnade som två små grisar och vaknade halv sex.
Då var det dags för chokladpudding och grädde! :) Mums.

Har fortfarande ont i ryggen.
Får kanske inte gjort stolarna som jag hade planerat att få färdiga. Kanske imorgon...?



Magen fortsätter att växa.
På MVC i måndags så visade hon kurvan hur jag har växt. Har hela tiden legat på medelkurvan men dom här sista två veckorna hade jag växt som bara den runt magen och hamnade över medelkurvan.
Får inte på mej några kläder alls snart. Vissa mammakläder är alldeles för små och visar magen. Inte snyggt.
På den här bilden har jag en svart klänning som jag brukar ha med bara strumpbyxor.

Vad hemskt med det som hänt i Oslo...
Människor e inte kloka. Vilka kockosnötter det finns över allt! :(

Ha en trevlig kväll nu.

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback