Gunnebo

Vi tog oss till Gunnebo slott idag.
Man åker bil dit sen går man från bilen till cafét och då får man sitta. Sen går man lite och kikar på deras maffiga köksträdgårdar och blommor och så sitter man på några parkbänkar där i mellan så man inte får värsta foglossningarna. Perfekt för en höggravid, rastlös, otålig och foglossningsdrabbad kvinna. :)







Chris was in heaven.





Foto-orgie:













Paus så ryggen inte knäcker en...



Sen gick vi bort till slottet



Och bredvis slottsträdgården spelades det teater...



... och självaste Claes Malmberg var med. :)





Sen var det dax att åka hem. Ryggen började strejka.

Hemma åt vi resterna av Ernst fantastiska Kycklingdill-gryta och sen gjorde jag chokladpudding och grädde till efterrätt.
Vi var också uppe på vinden och rotade fram ett gammalt videoband och tittade på när Fia var liten och när Sara föddes. Det var helt maxat. Tänk att jag ska göra det där alldeles snart. Helst typ i kväll om jag själv fick bestämma men han där inne bestämmer var det ju så jag får väl bara vänta snällt...

Ha en fin kväll!

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Maria T

Vilken envis krabat du har där inne i magen, han borde ju vilja komma ut snart :) tycker du var väldigt fin på bilderna iaf :) Jag såg ut som ett vrak de sista veckorna men det gör då inte du :)



ha en finfin dag!

kram Maria T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback