Hej igen!

Idag har jag inte gjort NÅGONTING alls.
Jag tar det verkligen jättelugnt nu innan han kanske behagar komma den lille. Behöver vila. Känner det i kroppen.
Jag jobbar lite per internet. Fantastiska uppfinning. :)
Har inte ens hittat på några äventyr idag. Tänkte först hitta på nått men så bestämde jag mej för att va hemma bara och kanske måla en stol eller två.

Chris slipade en och håller nu på med en till.
Där i mellan hämtade han pizza så jag har inte ens lagat någon mat idag. :)



Jag målade en stol. Den kräver en till strykning och så e den klar.





Så här vacker e jag idag i mina målarkläder. Nu e T-shirten jag brukar måla i verkligen supertight. Det ser helt galet ut. :D

Godis e jag lite sugen på...
Ska nog lura iväg min gubbe på en tur ner till Gottland och handla lite candies... :)

Krameli kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback