Hej och hå!

Åkte ner och skaffade en ny dosa till min internetbank.
Sen drog jag till K-rauta och handlade nya pensalr och färg.
Ringde min väninna Karin och kollade om hon var hemma och det var hon så istället för att åka hem så åkte jag upp till Öjersjö och hälsade på henne.
Dom har köpt hus för ett tag sedan så det var roligt att komma dit och kolla på det. :)
När jag ändå var där uppe så ringde jag min andra väninna Yvonne som för tillfället bor i husvagn och som bygger nytt hus.
Så efter att jag druckit lite te och tjötat med Karin så åkte jag bort till Yvonne och kikade.
Det kommer att bli så fint! :)
Just nu e det ett stort bygge bara men ytterväggarna är på plats iallafall.





Nedervåning


 
Ovanvåning

Det kommer att bli jättefint när det blir klart! :) Ska bli spännande att se det sen.

Nu e det dags för mej att äta lite.
Sen ska jag hämta Chris om några timmar och då börjar hans semester! Wohoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback