Lite småvärkar...

Jag somnade som en stock efter inlägget i morse och sov till tio.
Vid ett åkte vi iväg till Mölndal och hämtade paket.
Efter det åkte vi till Gunnebo slott och satt där och packade massa paket som jag skulle posta.
Men så hade jag glömt en hel del hemma så vi fick åka hem och fixa lite innan vi drog ner till Allum för att posta det jag packat på Ica.
Sen gick vi genom Allum till MVC och hon mätte och lyssnade på hjärtat. Allt var bra.
Huvudet sitter väldigt djupt ner och fixerat och hon trodde att det var dags alldeles snart.

Varje gång jag är där och dom trycker på mitt blygdben för att mäta magen blir jag alldeles fuckt up i fogarna och kan knappt gå sen.
Och mycket riktigt blev det så även denna gång.
Det triggade igång värsta foglossningarna på höger sida och i nedre delen av ryggen. Har fortfarande JÄTTEont!
Fick sätta mej och ta en paus i Allum och sen fortsatte vi till Ica och handlade lite.
När handlat färdigt började jag få värkar.
Har haft värkar av och till hela eftemiddagen och kvällen och ett tag trodde det var dags att åka in men sen försvann allt...
Nu har jag mest ont i magen men inga värkar.
Vi får väl se om det blir nått i natt.
Just nu ska vi iväg och hämta kidsen från Landvetter flygplats! :)

Trist som bara den... :( Väntan, väntan, väntan...

Håll tummarna!


"Jag som var på väg... Det var visst inte dax än..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback