Nya tag...

Okej. Nya tag - ny nedräkning:
4 dagar kvar tills vi ska ha bäbis. Då blir det igångsättning!
Jag får försöka tvinga mej att hålla humöret uppe.
Är superkänslig och har varit grinfärdig hela dagen.
Nu har jag också ont i huvvet.

Vi somnade som stockar efter att vi ätit pizza och sov i säkert en timme eller två.
Efter det har det mest varit sängläge. Vi e helt off och inte direkt muntra någon av oss.

Bjuder på en väldigt suddig bild som Sara tog på oss med Chris Iphone:



Så här har vi det idag...

Men vi tog oss upp och åkte ner och handlade godis i alla fall. Det e ju trots allt lördag.

Varmt som bara den!
Barnen har varit med deras pappa och hans fru och badat idag.
Jag e en badkruka men man känner att det nästan hade varit läge för ett dopp för mej med.
Jaja... hoppas jag mår lite bättre imorgon. Då e det bara tre dagar kvar! :)

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback