2011-06-10

Fredag

Den blomster tid nu kommer...
Idag hade både Sara och Sofia skolavslutning.
Först var vi på Saras skola klockan 8.00 och sen på Sofias klockan 9.50







När allt var klart var jag riktigt trött och gick och la mej.
Men precis när jag la mej så ringde en kollega och ville komma och hämta lite saker som jag bytt med henne.
Så det var bara till att hoppa upp och röja lite.
Vi drack kaffe en stund och sen när hon gått kollade jag runt lite på Blocket efter vagnar och soffor.

Sov en stund på eftermiddagen istället och sen åkte jag och hämtade min kära make från hans jobb.
Vi åkte direkt därifrån för att kolla på en Brio Sing vagn.
Den var i jättefint skick och MASSA tillbehör till som åkpåse, parasoll, två regnskydd, myggnät, skötväska, mugghållare och diverse.
Jag blev kär och vi skulle precis slå till när jag kom på att är det verkligen en -09:a? Babyskyddet (som det så fint heter nu för tiden, bilbarnstol säger jag...) som vi får låna av kusin Sanna passar endast till en 09:a eller 10:a eller 11:a men inte till en 08 och äldre.
Blev osäker så vi åkte och lånade babyskyddet hos kusin och åkte tillbaka.
Fatta vad besviken jag blev när den inte passade... :( Jag blev verkligen SÅ besviken.
Det var bara att åka hem och kolla runt på andra.
Ringde några, så vi får väl se om dom ringer tillbaka imorgon. Och då får vi ta nya tag...

När vi var hos Sanna fick vi med oss både bärsele och babysitter också. :)
Nu har vi nästan allt juh... Bara lite småplock kvar.
Så det e bara för bebben att komma!

Ha det fint!

// Katti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med avslutningar.. rörande attse alla barn!



Kati

2011-06-11 @ 09:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback