2011-06-11

Lördag

Blir så sur på datorn! :(
Nu har den fått för sej att den inte får kontakt med usb portarna. Så jag kan inte ladda upp några bilder.
Skulle lagt ut lite bilder på packningen som jag ska ha med till BB. :)
Det är väl dax snart att packa en BB väska tänkte jag så det gjorde jag i morse och fick plockade ut världens sötaste kläder ur bebbens garderob.
Jisses vilka små strumpor jag hittade! Dom var sötast i hela världen! :D

(Bilderna är inlagda senare)





Nu ska jag iväg till Kållered och kika på en vagn igen.
Håll tummarna för att det är en 09:a!

Efter det tänkte jag ta en sväng ner till Allum för att kika på BH och sen svänga förbi till kusin för att lämna tillbaka hennes babyskydd.

Kram på er alla och ha en fantastisk lördag!

// Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback