2011-06-12

Söndag

Då var det söndag morgon...
Jag kör ju min gubbe till jobbet varannan helg så det e bara att hoppa upp och se glad ut kl. halv sex på morgonen.
Sen när jag kommer hem så går jag och sätter mej vid datiorn istället för att gå och lägga mej igen. :)

Igår kväll var jag helt mörbultad.
Hade värsta foglossningarna och svårt att gå. Min gubbelubbe fick hjälpa mej. Kände mej som 89 år.



Jag får sluta upp och springa runt i affärer och åka hit och dit på en och samma dag.
Man får kanske dela upp det på olika dagar.
Blir skitsur när man blir hindrad så av att man har krämpor. Jag e världssämst på att va sjuk. Hatar att be om saker och vara tvingad att ligga i en säng och be om att få hjälp. Då kravlar jag hellre upp och gör det ändå.
Envis finne e vad jag e...

Idag ska jag ringa hon med vagnen.
Håll tummarna nu att den passar så jag får en vagn tillslut!

Ha en fin söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det kanske är dax att samla krafter nu och kolhydratsladda? Snart är det dax att leverera... en söt, go bäbis.



Kati

2011-06-12 @ 08:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback