2011-06-16

Torsdag

Denna veckan har jag varit så himla lycklig!
Eufori!
Alldeles supernöjd och glad.
I love my life!
Jag har det så himla bra. Hur kan jag ha haft sån tur att få det så bra? :)
I och för sej har jag fått uppleva massa tråkigheter också men vem bryr sej nu när allt är så himla bra och underbart? Vem mins det ens?

Jag har så himla fina barn och snart ska jag få en till! Med underbara Chris som är världens finaste gulligaste gubbe och han gör mej så himla lycklig. I love you honey!
"Jag är så kär i dej!" brukar jag säga till honom och det stämmer verkligen. Jag är så himla kär i Chris.
Efter att han varit en hel dag på jobbet och han kommer hem är det så fantastiskt att se in i hans fina ögon och känna all kärlek. Han gör mej så glad, för han e alltid så glad. Oftast i alla fall. :)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback