2011-06-19

Söndag

Då var det slut på denna veckan.
Idag har jag mest jobbat. Har haft en facial kl. 13 och sen en klass kl. 18.
Där i mellan har min man hämtat lakan, kuddar mm till bebben hos en som sålde det på annons och sen åkte vi och hämtade en skötväska på vägen hem från min facial på dagen.



Upptäckte att jag inte hade några smålakan till vagnen så jag kände att det måste vi fixa snarast.



I morgon ska jag hämta badbalja, amningskudde och hoppgunga i Torslanda.
Sen har vi allt som behövs av det stora.
Vad som behövs köpas till är salvor, amningskupor och sånt...

Soffan är toppen. :)
Mina barn gillar den med:





Magen den växer fortfarande.
På kvällarna e det riktigt trångt känns det och jag stånkar och stönar.
Chris e nervös och tror att vi måste åka in till BB hela tiden. :)
Jag tror ju som sagt att jag kommer att gå över och min kära make säger att det kommer jag att få äta upp. Om jag får det så e det helt okej. Jag föder gärna lite tidigare än lite senare.



Mitt hår e katastrof. Jag borde gå till en frisör men jag orkar inte. Det e tråkigt och jobbigt. Min mamma är ju frisör och har klippt mitt hår i alla år. Jag behövde aldrig bekymra mej utan hon sa till när det var dax och hämtade saxen. :) Nu bor hon i Gällivare så det e lite långt att åka dit och klippa sej och att ta upp luren och behöva boka tid och sånt känns väldigt omständigt.
Så det brukar liksom inte bli av. Jag låter det växa tills hon kommer hit och då ber jag henne ta med sej saxen.

Jag har också väldigt vackra mörka ringar under ögonen. Det beror väl kanske mest på att man sover så knasigt när man e med barn. Man vaknar ju minst två ggr på natten och är så himla kissnödig!



Nu ska jag umgås med min gubbe lubbe innan han ska lägga sej.

Ha det bra!

// K


Kommentarer
Postat av: Anna G

Hej Katti!

Köp inga salvor, du får massor på BB. Både från Libero och Pampers. Vet att vi fick veta detta innan så det enda vi har köpt är en extra salva för röda barnstjärtar. Annars har vi inte köpt någon tvål, olja eller andra salvor.



Även blöjor för första tiden finns med, vi köpte ett extra paket och det räckte för sen bytte man ju storlek då Alma växte som en tok.



Bara ett litet tips...;-)



Kram

2011-06-20 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback