2011-06-23

Torsdag

Hej och hå. Nu e det inte långt kvar tills vi har en bebbe.
Längtar väldigt mycket nu. :)

Vaknade halv fem idag. Yes. Skitkul. Godmorgon!
Om jag blir väckt av nått tidigt på morgonen så kan jag inte sova sen. Ibland vaknar jag av fåglarna som visslar för jag måste ha fönstret öppet. Jag är varm som en kamin hela tiden!
Ibland vaknar jag av att någon sms:ar tidigt på morgonen. Ibland för att jag är så himla kissnödig.
Idag var det Chris som var kissnödig. När han kom tillbaka så vaknade jag och sen var det kört...



Har suttit och läst massa bloggar och kollat runt på blocket.
Fick ett tips på en blogg att man ska kolla efter "bortskänkes" på blocket. Vad folk ger bort grejer!
Massa saker! Självklart var det mycket jord och fyllningsmaterial och sånt men även möbler, pianos mm.
Gå in och kika!

Har kollat runt lite på duschdörrar också.
Skulle vilja ta bort badkar och den hemska duschkabinen som är över badkaret. Den e verkligen ful, opraktisk, äcklig och dessutom söndrig. Fint betyg va?
En av dörrarna e söndrigt och går inte att dra fram och tillbaka. Jag har fått den på tån en gång. Inte skönt vill jag lova.
Dessutom kommer det att bli väldigt svårt att bada lilla bebben där eller att få ut vatten på ett bra sätt när det e som det är nu...
Drömmar, drömmar. Egentligen skulle man ju vilja göra om hela badrummet. Ljusblått e ju kanske inte det allra vackraste.
Men just nu e det inte prio ett. Har inte stora krav på duschdörrar. Vill ha helt vanliga, enkla glasdörrar som e böjda och som man kan putta in mot väggen så det tar minsta plats.
Ungefär sånna här:


Bild Google

Jaha... Vad ska jag göra nu? Klockan är halv sju...
Måste äta lite iallafall. Sen kanske jag somnar igen.

När jag förhoppningsvis har kunnat sova en stund och vaknar igen tänkte jag måla stolar.
Har en färdigslipad stol iallafall, så den ska jag börja med.
Chris har lovat fixa dom andra med, iallafall några så då kanske jag kan måla fler.
På eftermiddagen har jag en facial i min studio.

Hoppas ni får det fint idag.

Kram på er alla!

// Katti


Kommentarer
Postat av: Sanna

Inte ta bort badkar! :O Ungar älskar ju ofta att bada och det är rätt skönt att kunna göra det. Ta bort den sen när Junior blivit lite större och kan stå själv i duschen.



Du får knipa över helgen iaf för nu åker vi iväg och har inte bytt bilstol än så den kan du få tidigast i nästa vecka. ;P



Trevlig midsommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback