2011-06-25

Lördag

Har det faktiskt ganska tråkigt...
Ingen e ju hemma och gubben jobbar, midsommarhelg och här sitter man...
I morse var jag så himla trött så jag sa till Chris att han fick ta bilen så jag fick ligga kvar och sova. Men nu har jag ingen bil och kan inte ta mej nån stans.
Har varit så himla seg dom här sista dagarna. Helt orkeslös.
Men nu när jag verkligen inte kan göra nått alls så tänkte jag att då kan jag faktiskt ta tag i stolen som står och väntar på att jag ska måla den. :)

Gud så skönt att ha blivit av med med det hemska åbäket ovanför badkaret. :)
Mycket trevligare att duscha där nu.
Ska bara hitta ett bra och snyggt duschdrapperi nu.

Snart ska det bli bättre väder har jag hört. Hoppas, för det här e ju inge kul när det bara regnar hela tiden. Kallt e det också...

Hoppas ni får en härlig lördag!



Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback