2011-06-27

Måndag

Dagen började med telefonkonferens med min Senior.

Sedan har jag ägnat mej åt möbelrenovering och bokning av klasser.
Bokade massa. :) Efter det målade jag en stol som Chris slipat färdigt och påbörjade en till men sen tog målarfärgen slut mitt i... :(





Måste köpa nytt imorgon för jag vill verkligen ha klart stolarna.





Fantastiskt väder idag! Ojoj, va varmt.
På kvällen var Chris och Sara och badade. Sofia var med sina kompisar och jag var på Sommarunitmöte och då e vi flera Sales Directors som håller utbildningar tillsammans.
Det var väldigt trevligt.

Bäbisen e väldigt livlig i magen. Han sparkar hela tiden. Eller snarare trycker och bökar. Det e nog trångt för honom stackarn...
Man känner tydligt hur en fot åker fram och tillbaka under skinnet och man kan putta bort den.
Vi brukar leka. När han trycker ut foten så puttar jag bort den. Efter ett tag kommer den tillbaka och så trycker jag undan den igen. Gulligt. Tänk att det e en liten person där inne. Hur häftigt som hellst. Även om man gjort det innan - två gånger till och med så är det lika fashinerande och häftigt igen.
Nu e man otålig.. Kom ut!
2 veckor kvar till beräknad förlossning! Det e ju ingenting! :o
Men men... jag tror ju på minst tre veckor till... Fast man kan ju ha tur att han kommer åtminståne beräknad dag?
Dom flesta barnen föds på natten läste jag på nån babysida...
Why? E det nån som vet?  How come?
Sofias förlossning satte igång halv sju på morgonen. Hon föddes halv åtta på kvällen.
Saras fölossning satte igång kl. ett på natten och hon föddes fem i fyra.
Dom e så olika. Sofia kom tre dagar innan beräknad förlossningsdatum och med Sara gick jag över tio evighetslånga dagar.

Nä men nu e klockan tolv på natten.
Min gubbe sover säkert redan. Får gå upp och kika lite.
Jag e lite småhungrig också. Bra såhär mitt i natten.

Hoppas ni haft en bra måndag och att tisdagen blir ännu bättre!

Hej hej!

 // K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback