Jahapp...

... Då har jag varit i Kållered och kollat på ytterligare en vagn som är årsmodell 08 och som alltså inte passar babyskyddet... :(
När jag åkte därifrån ringde jag till en i Borås som jag har haft kontakt med per mail och han skickade MMS på fästena i sin vagn och det var fel fästen på dom med... :(



Fäste -08 och äldre
Här är fästet bågformat upptill och har en liten pigg neråt.
Själva fästet är också mycket större än på de nyare modellelrna.



Fäste -09 och yngre.
Piggarna e kortare på dessa fästen, dessutom är hela fästet mycket mindre men det framgår inte på denna bild.
Upptill är den också vågformad istället för en båge.

Tre vagnar avklarade och ingen passar.
Nu har jag ringt och sms:at en igen men hon var på BB och väntade på att bli utskriven därifrån (!) så henne får jag ringa igen imorgon tyckte hon.
På hennes annons står det att det är en Brio Sing från -10 så den borde väl ändå passa!
Kan jag få köpa en vagn - snälla???

Tänkte lägga upp bilder till förra inlägget från min laptop där USB-portarna funkar! Men det funkade inte där heller.
Antagligen är det fel på sladden. Får köpa ny då...
(Bilderna i detta inlägg är inlagda senare)

Nä, nu ska jag ta en tur till Allum. Sen ska jag iväg till kusin!

(Har lagt ut bilder i efterhand på förra inlägget också... se nedan)

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback