Nu har vi en soffa!

Nåja... snarare imorgon. För vi beställde hemleverans och då kommer den imorgon kväll.
Jeeej! Är så glad.
Det har inte varit så trevligt att sitta på kuddar på golvet! :D



Vi var ju på loppis innan jag åkte till min studio och jobbade lite!
Där fyndade jag två ljusstakar:



Har lagt till dom i min ljusstakssamling på byrån i vardagsrummet:



Fyndade åter en hylla. :)
Chris komentar var: Kan du inte fynda saker som man slipper slipa? :D
Stackar älskade gubbe!
Jag visste att han skulle säga så och min tanke var faktiskt att jag skulle lägga den på vinden till framtiden.
Jag har förstått att han e rätt trött på mina renoveringar nu! :)



Appropå renoveriongar så såg jag hos min väninna Yvonne att de hade målat sin trappa vit.
Jag sa att den var så fin men att vi hade matta på våran och därför skulle det bli större jobb med våran.
Men då sa hon att det hade dom med. Dom hade tagit bort sin matta och slipat bort den lilla kanten som blir och sedan grundmålat och sen målat med riktig vit färg.
Hur smart som hellst!
Nästa projekt gubben? Slipa trappa? Vad säger du? Hahahah! Stakcars Chris.

När vi kom hem från Ikea blev det chokladpudding igen med grädde.
Det var väldans gott.
Efter loppisen och innan min facial så hann vi ju äta chokladpudding då med. :)
Vilken gottegris jag e nu! Ojoj! Ge mej godis och smaskiga bakelser!
Igår gjorde jag blåbär- och jordgubbspaj med vaniljsås. Mycket smarrigt det med. Det tyckte även familjen för pajen var borta på några ögonblick!

Nu ska jag gå o kika om det kommer nått bra på TV.

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback