2011-03-06


Söndag

Nu ska jag snart åka till Varberg och så ska vi ha lite make up.
Ska bli roligt. :)

Idag har annars varit en slappdag. Har kolla tpå TV.
Hämtat min dotter från hennes pappa och skjutsat henne på kalas hos en kompis.
Sedan packade jag ihop alla saker och tänkte åka iväg men insåg att klockan inte alls var så mycket som jag trodde.
Så jag hamnade här och bestämde mej för att skriva några rader.

Magen växer så det knakar som ni ser på bilderna från igår...
Han sparkar mer och mer.
Han tycker inte om när jag lägger mej på kvällarna. Efter ett tag börjar han buffa. Det blir väl för lugnt och stilla då? Vecka 21. Det går fort.
Just nu e jag inne i en period då jag bara gråter åt allt.
Om det är nån som e lessen på TV så gråter jag som en gris. Jag kan verkligen inte se på dramor eller nått sånt för då e det helt kört. :D

Nu ska jag kolla runt lite på Blocket.
Ha det fint och en fantastisk söndag!

// K



 Nostalgi...
Väldigt gammal bild. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så fina ni är alla tre... hälsa magen!



Kati

2011-03-07 @ 17:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback