2011-03-09

Onsdag

Då var det onsdag.
Idag är det make up som gäller med fyra glada brudar.

Har suttit och kollat på blocket efter massa saker nu.
Hittade ett babygym Spöket laban, mörkblå och ljusblå för endast 100:- men när jag ringde så var den såklart borta! :( Tråkigt värre.
Men det fanns likadana för bara 2-300 kr.


bild: google

Jag fick ju ett babyskydd till spjälsängen av min kusin Marjo med Spöket Laban och har blivit väldigt förtjust i just Laban. Det är jättegulligt.

Kläder, gåstol och en bumbostol får jag låna av släkt och vänner. En bärsele ska jag köpa av min fina väninna Veronika.
Det som behövs är en vagn. A och O kanske... :)
Det lutar väl mot en Brio Sing - sån som min kusin Sanna har eftersom vi får låna deras bilbarnstol eller babyskydd som det heter tydligen.
Jag vill hellst ha en brun om det finns... Dom var jättefina. Dock inte med stora brun-orange blommor på som också finns. Väldigt ful! :D
Sen behövs sängkläder till sängen. Hittade massa underbara Laban set såklart! :)
Skötbordsunderlägg behövs ju också och en badbalja eller ett badstöd.

Vad behöver man mer?
Inte så mycket i början väl? Stolar och sånt kan man ta lite senare.

Nu e det dags för lite vila...
Ringde min barnmorska igår och frågade vad järntabletterna hette som jag skulle äta. Behöver nog lite järn för jag har blivit väldigt trött på sista tiden.

Ha en fantastisk onsdag!

Kram Katti


Kommentarer
Postat av: JT

Han behöver en bilbana och en radiostyrd bil också.. viktigt!

2011-03-09 @ 15:53:50
Postat av: hanna

laban är så mysig. brio sing är super bra sägs det jag har bara provkört och gillade den starkt. jag har en bärsjal man knyter om du e intr. billigt.. har säkert massor av kläder också:=)

Postat av: Kusin Sanna

Köp inte nån liggdel, ni kan ju säkert ta vår (om svart duger)? När kommer lillen? Då sitter ju säkert Alice och använder sittdelen?

2011-03-10 @ 12:44:50
URL: http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback