2011-03-10

Torsdag

Wohooo! På lördag är det Karriärskonferens. Ska bli jättekul! :)
Ser så fram emot det. Det är vårat miniseminarium.
Imorgon har jag en facial och sedan specialutbildning på kvällen och efter Karriärrskonferensen på lördag har jag också klass på kvällen.
Söndag är det två klasser.
Men idag är jag ledig. Och då blir jag alltid så himla rastlös. :S
Vad ska jag göra?
Jag har bestämt att vara helt ledig en dag i veckan då jag inte jobbar alls. Men det är svårt för mej. Jag vill jobba för jag har världens roligaste jobb och jag vill komma längre. Har så stora ambitioner.
Men om man inte tar det lugnt blir man utbränd även om det är kul.

Har kollat runt på blocket igen.
Kollade upp om det fanns liknande möbler där som jag själv vill sälja och vad de ska ha för dom.
Har två bokhyllor, två CD skåp, ett vardagsrumsbord, en sänggavel och två pottskåp i massivt brunt trä som jag vill bli av med. Tanken var ju att måla det vitt men det går inte så det ska bort.
I sovrummet har jag ett vitt skrivbord och ett skåp med glasdörrar i furufärg som jag ska måla vitt. Dom ska in i vardagsrummet istället. Sen ska jag kolla om det finns nån rolig hylla alternativt vägghyllor på blocket som jag kan handla för dom pengarna jag får för det jag säljer.
Ett vardagsrumsbord behövs ju självklart också. :)
Det tänkte jag gå och kolla på loppissar om det finns. Dom e lätta att måla. Hittade inget bra på Blocket - inte nu iallafall.

Städning som gäller idag för övrigt...
På fredag kommer fantastiska konsulten Sussie från Stockholm. Det ska bli roligt.


Jag och Sussie på Seminariet 2010

Jag har världens goaste brudar i min unit!



// K


Kommentarer
Postat av: Therese

Bra att du tvingar dig själv att vara ledig åtminstonde 1 dag i veckan:) Men jag håller med, det är så kul att det är svårt att låta bli :)



MEN, varför bor vi så långt ifrån varandra? hade mer än gärna köpt dina möbler, så svårt att hitta dom här uppe :( kostar väl en slant att skicka med bussgods gissar jag?

Postat av: Therese

tar ju sån tid att köra fram och tillbaka till dig ;) jag flyger helst hihi



men sätt gärna ut bilder på bloggen eller skicka till min mejl ([email protected]) så kan vi kolla bussgods o andra fraktsätt? :)

2011-03-10 @ 13:07:22
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback