2011-03-11

Fredag

Färgar håret. Gammal gråhårig gravid kvinna - det är jag. :)
Men jag är glad, lycklig och förbaskad cool ändå... ;) Heheh...
Ni gör väl alla spegelövningen??? (Tjata, tjata...)

Tjata tjata... Det är jag i ett nötskal.
Man måste träna på att se saker positivt. Det tar jättelång tid men det går till slut.
Where there is a will  - there is a WAY!
Hitta den vägen! Den finns!

Bestäm dig för att vara den som löser problemen, inte den som letar problemen.
Leta inte efter dina hinder, de kommer i alla fall, och då ser du till att hitta din väg Över, Under, eller på Sidan om ditt hinder.

Du bestämmer om du låter dina hinder bli större än ditt Syfte – Din Dröm och Ditt Mål 

You can do everything right with wrong attitude and fail,
And you can do everything wrong with the right attitude and succeed!


Kommentarer
Postat av: Kusin Sanna

Kom på en sak till - köp ingen babysitter för ni kan säkert låna vår BabyBjörn Balance (svart/röd). Det står att barnet kan använda den till 2 år, men jag skulle inte tro att den används så mycket framåt sommaren (Alice vill mest ur den redan nu).

Postat av: Smilla

Väntar med spänning på att få höra om konferansen i dag. Ska själv gå på lördag i Stockholm, min första.

2011-03-12 @ 15:54:36
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback