2011-03-14

Söndag

Igår var späckat schema men det var himla kul.
Så härligt att få påfyllning med energi, nya tankar, massa utbildning och träffa härliga kvinnor!
Vilket jobb! Wow.
Det bästa som finns!







Min rödjacka nummer två.
Och fler är på ingång!! :)
Jag har världens bästa unit! Wohooo!
 
Imorgon ska vi ha Awardsnight på unitmötet. Ska bli jätteroligt!

Efter Karriärskonferensen hade jag en hudvårdsklass.
Rekomenderar starkt att du också gör så om du har möjlighet! Hur peppad är man inte då och inspererande och entusiastisk?
Behöver jag berätta att det gick skitbra och att jag fick en ny konsult? :)

Nu ska jag planera inför imorgon! Har inte tid att skriva mer! :)
Kram till er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS i dubbel bemärkelse!



Ha det bra!



Kati

2011-03-13 @ 20:01:42
Postat av: Ulrika T

Grattis !!

2011-03-13 @ 20:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback