2011-03-20

Söndag

Då var denna veckan slut också... Och så e det måndag imorgon.
Chris har jobbat alla dagarna denna veckan. Det har varit jättetråkigt. :(
Men nästa vecka e han ju hemma nästan varje dag. Jobbar bara två.
Imorgon ska vi ha fotbadskväll på unitmötet.
Ska bli roligt.
Ikväll ska jag till Borås och ha en klass.

Längtar efter att bäbisen ska komma ut nu.
Eller ja, kanske inte att han ska komma ut i vecka 23 men att det skulle va klart!
Tänk att man kan älska nån så mycket som inte ens ännu "finns". Väldigt konstigt.
Man fattar lite mer nu när man e äldre och är gravid upplever jag det. När jag väntade Sofia var jag 23. Jag hade ingen aning om vad som komma skulle. Jag kunde nästan inte ens förstå att det var ett riktigt barn där inne förän hon väl var ute.
När jag kom hem med henne så la jag henne i hennes säng och satte mej och tittade på henne. Jag började gråta för jag tyckte allt var så himla stort och jag kände mej ensammast i hela världen och en sån en enorm ansvarskänsla. Om inte jag tar hand om henne så dör hon. Jag måste klara det här - helt själv.
Men man klarar ju det mesta. Det gick bra.
Nu e hon 13! Helt galet.

Ha en bra söndag!

Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback