2011-03-24

Torsdag

Å vad jag vill att det ska bli lördag så allt bröte bara kommer och hämtas så att jag kan börja att fixa här hemma.
Jag vill börja måla mitt skåp men också väggarna eller tapitsera!
I vardagsrummet, köket, hallen och sovrummet.
Vill ha det grått och brunt på väggarna.

I köket skulle jag vilja ha en mörkgrå vägg.
I vardagsrummet hade det varit himla fint med en ljusare brun tapet av något slag.
Det får gärna vara lite medaljonger eller nått roligt... och sånna underbara lister i taket. :) Riktiga lister då... Just nu har vi golvlister i taket. Ännu ett roligt hemmabygge av dom som bodde här innan... :S
I hallen skulle det behövas nya lampor, spottar var Chris inne på... Där behövs mer ljus.









Jag vill inte ha det för vitt...
Ibland blir det bara vitt, vitt, vitt när man tittar på chabby chic inredning. Det blir som ett sjukhus till slut.



Alla bilderna är hittade på Google.

Idag kommer ett par för att kolla på bokhyllorna.
Hon ville ha dom men hon ville kika på dom lite först.
Bara jag blir av med dom så att jag får börja bära in saker i vardagsrummet. Sen ska det börja målas på dom. Ska börja med skåpet.
När vi får bort möblerna blir det väldigt mycket plats i vardagsrummet och då finns det möjlighet och plats att måla där.



Nu ser inte mitt skåp ut så här alls men jag föreställer mej att det ska vara lite åt det här hållet... :)



Så här ser mitt skåp ut.
Kommer att bli rätt pilligt där runt förnstrerna längst ner. Mycket maskeringstejp behövs!

Nä, nu e jag superduper hungrig!
Måste göra lite käk!
Bebben vill nog oxå ha käk.. :)
Han e rolig där inne i lilla maggen. Just nu har han lite rutiner... Han e som jag. Värsta kvällsmänniskan. Hihi!
På morgonen när jag stiger upp ligger han helt orörlig. Inte förän vid tio, elva brukar han vakna till liv och sen på kvällarna lever han rövare. Då undrar jag om han har damp eller nått för han kickar som bara den och mest hela tiden på kvällarna! Lite roligt.. :)

Ha en bra dag!

Kram K



Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg! Lycka till med möbelrenoveringen. Hälsa bäbisen.



Kati

2011-03-25 @ 17:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback