Sovrum under bearbetning



Sängen ska bli vit också märkte jag ganska tydligt när jag fick in den i sovrummet... :)
Sladdarna får vi också göra nått åt...



Känns väldigt skumt att inte ha en gavel på sängen...
Pottskåpen ska säljas. Dom har inte blivit sålda än.
Vill ha vita.
På blocket finns det ont om sänggavlar till en 160 säng och inga bra nattduksbord heller att tillgå. Iallafall inte två likadana.
Men jag ska ta med min gubbe på lite äventyr till olika loppssar och antikaffärer så får vi se om man kanske hittar nått där.
Den på Ikea var väldigt fin dock... Finns faktiskt en fin på Ellos också. Har en idé dock om hur jag vill att sänggaveln ska se ut så jag får ha lite is i magen.


Kommentarer
Postat av: Therese

http://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-hissjo-umea-kommun-hissjo-540-1561517



:)

2011-03-29 @ 16:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback